čtvrtek 7. října 2010

Hlava jako baloóón




Tak jsem se chystala na veletrh TENDENCE. Celá natěšená,nervozní a tak trochu v tranzu jsem zjistila asi 10km před Prahou , že pan foťák zůstal sedět doma na skříni. Takže tímto se moc omlouvám. Fotečka až opět z domu...úžasné katalogy a ještě krásnější věcičky.
....
Týden na mašli...
Po...Opava-podklady pro www stránky,
Út...7hodinové focení pro časopis NÁŠ ÚTULNÝ BYT (ještě neznám termín uveřejnění, určitě dám vědět)
St... volno??? asi nééé, zjištění, že ještě nejsou polotovary pro páteční a sobotní workshop doma, ani na cestě. Taková dávka stresu, proč né, ještě by mohla začít MIGRéNa
abych si to vychutnala.
Čt...Praha TENDENCE,
Pá...15.00h PPL-hurá jsou tu polotovarky, bude na co patlat- PATINOVAT
16.00h začátek teorie workshopu
So...praxe workshopu-krásné počasí
Ne...zpět do rytmu života...zjištění, že krásná neteřinka, kterou jsem viděla poprvé v nemocnici....UŽ MA´MĚSIC.
Mám pocit, že mi ty důležité věci v životě unikají a nebo se to jen nedá vše stihnout?

Žádné komentáře:

Okomentovat